NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
raport SE 2012 Spot Ted Rubin Spot Łukasz Misiukanis Spot Gagacki Spot Bielecki Spot- Sobieszek Spot - Lockwood Spot Kasprzycki- Rosikoń Spot-McDonnell Spot Raport GIT 2012

Rada programowa

Rada Programowa dokłada wszelkich starań, żeby program Konferencji Social Enterprise 2012 przygotowany był jak najlepiej. Jeśli masz uwagi do Programu lub chcesz zaproponować temat lub case study skontaktuj się z nami! Czekamy :)


Krzysztof  Gagacki

Krzysztof Gagacki

właściciel, Livebrand

Od 2007 prezes grupy kapitałowej G7 Media, spółki zajmującej się tworzeniem nowych przedsięwzięć w branży internetowej. Wydawca jednych z najwiekszych  serwisów interenetowych dla kobiet m.in.: Papilot.pl oraz Boska.pl. Właściciel agencji social media marketingu Livebrand oraz agencji strategicznego doradztwa Livebrand Communications. Absolwent Dawson College w Montrealu. W Polsce pracował w bankowości gdzie zajmował się due diligence.

Jan Kasprzycki – Rosikoń

Jan Kasprzycki – Rosikoń

dyrektor zarządzający & partner, MillionYou.com

Ukończył studia w SGH oraz Oxford Brookes, doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w strukturach marketingowych The World Bank Group w Waszyngtonie i w grupie Reel Elsevier (Harcourt). Następnie przez pięć lat pracował w Londynie dla Grupy Pearson (Longman, Penguin, Dorling Kindersly, Financial Times). Odpowiedzialny był za departament zajmujący się sprzedażą kontentu do krajów Azji, Europy, Bliskiego Wschodu i obu Ameryk, gdzie osiągnął średni wzrost o 25% rocznie. Po powrocie do Polski, współtworzył i zarządza klasterem skupiającym freelancerów z branż kreatywnych Creative Hub Group. Równocześnie zaangażowany jest w MillionYou.com – platformę crowdsourcingową tworzącą niekonwencjonalne kampanie reklamowe. Prywatnie, jest pasjonatem lotnictwa i pilotem samolotowym oraz miłośnikiem odkrywania kultur, obyczajów i religii.

Łukasz Misiukanis

Łukasz Misiukanis

dyrektor generalny, prezes zarządu, Socializer

Wcześniej przez 8 lat związany z Synerway S.A., której był założycielem i wieloletnim wiceprezesem (firma specjalizuje się w budowaniu kampanii e-marketingowych oraz dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla branży turystycznej). W międzyczasem założyciel i pomysłodawca wielu firm w Polsce i zagranicą. Zawodowo interesuje się wszystkim, co jest związane z e-commerce, rozwojem Internetu oraz mediami społecznościowymi. Członek Mensy, uzależniony od Facebooka, miłośnik włoskich sportowych samochodów, skoczek spadochronowy, w trakcie kursu pilotażu, uwielbia prędkość i wysokość.

Krzysztof Sobieszek

Krzysztof Sobieszek

pełnomocnik zarządu ds. badań, Nasza Klasa

Konsultant związany z branżą nowych mediów i e-marketingu. Od 2010 członek zarządu IAB Polska. Przez wiele lat pracował w dziale mediów interaktywnych w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo. Odpowiadał również za  innowacje w mediach cyfrowych i komunikacji online. Od 2009 roku związany z Naszą Klasą gdzie zarządza sektorem data oraz badań. Bezpośrednio odpowiada za pracę zespołów: hurtowni danych, wewnętrznych badań i analiz marketingowych oraz agencję badań rynkowych Research.NK działającą w ramach spółki. Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Prelegent licznych szkoleń i seminariów. Wykładowca tematyki związanej z mediami cyfrowymi i marketingiem społecznościowym na kursach Management, Akademia Strategicznego Przywództwa oraz Akademia Innowacji organizowanych przez ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Zainteresowania badawcze skupia na wpływie rozwoju technologii na ludzi i biznes. Absolwent politologii i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, niepoprawny optymista co do ukończenia doktoratu o nowych mediach. Wolne chwile poświęca na bieganie, pływanie lub wiosłowanie.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Jan Zając

Jan Zając

prezes zarządu, Sotrender

Badacz Internetu, zwłaszcza social media. Współtwórca Sotrendera (niegdyś Fanpage Trender;, http://www.sotrender.com), narzędzia wspierającego marketingu na Facebooku używanego w kilkunastu krajach. Prezes Zarządu firmy badawczo-doradczej SmartNet Research&Solutions (www.snrs.pl ). Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i Uniwersytetu w Leuven. Autor kilkunastu publikacji naukowych na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań w sieci. Ostatnio zajmuje się przede wszystkim mediami społecznościowymi (social media) i ich pomiarem. Prowadzi szkolenia z marketingu i badań w social media, m.in. dla Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także zajęcia na studiach dziennych i podyplomowych m.in. na Wydziale Psychologii i w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, w Collegium Civitas, WSE im. Tischnera i w Szkole Głównej Handlowej. Pracę naukową łączy z badaniami dla biznesu.