NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
raport SE 2012 Spot Ted Rubin Spot Łukasz Misiukanis Spot Gagacki Spot Bielecki Spot- Sobieszek Spot - Lockwood Spot Kasprzycki- Rosikoń Spot-McDonnell Spot Raport GIT 2012

Program

Dzień 1

2012-10-22

09:45-10:00

Powitanie i wprowadzenia do I dnia Konferencji Social Enterprise 2012#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:40

Premiera wyników badania „Social Enterprise Study” 2012 #

'Social Enterprice Study' to autorskie badanie przeprowadzone przez markę Connect, wspólną markę badawczą instytutu badania rynku TNS Polska i komórki badawczej Research.NK we współpracy z NoNoobs.pl.  Dowiemy się m.in., w jakim zakresie przedsiębiorstwa korzystają z możliwości prowadzenia działań promocyjnych, sprzedażowych czy crowdsourcingowych w sieci? Jakie kanały są najpopularniejsze, a jakie dotąd nie znalazły uznania w polskich firmach? Czy firmy traktują swoją obecność w Social Media jako działanie ad hoc, czy też śmiało i konsekwentnie budują tam swoją obecność? Czy korzystają przy tym z wsparcia, jakie oferują profesjonalne agencje, czy raczej decydują się na budowanie kompetencji wewnątrz własnej organizacji? Czy i w jakim zakresie wspierają się dostępnymi na rynku systemami informatycznymi, jak SocialCRM, systemy monitoringowe? 

Konrad  Magdziarz

Konrad Magdziarz

managing consultant, TNS Polska

Krzysztof Sobieszek

Krzysztof Sobieszek

pełnomocnik zarządu ds. badań, Nasza Klasa


10:40-11:00

Dyskusja o wynikach badania #

Moderatorzy

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


11:00-11:30

Liderzy czy spamerzy? Czy jesteśmy w stanie zmierzyć wpływ liderów opinii w internecie?#

- Potrzeba marketera: jak dotrzeć do tych, którzy są w stanie przekonać innych? Jak upowszechnia się informacja? 6 stopni oddalenia, węzły i maveni.
- Kim są liderzy opinii w internecie? Jak ich zidentyfikować?
- Pomocne narzędzia - przykłady aplikacji komputerowych, które określają znaczenie różnych użytkowników internetu. Ich zalety, ale i wady.
- Oszukać system - czy wynikami wpływu w internecie można świadomie sterować?
- Wpływ czy popularność - co tak naprawdę jesteśmy w stanie zmierzyć w internecie?

Anna Miotk

Anna Miotk

dyrektor rozwoju biznesu, NewsPoint


11:30-12:00

Kawa / Social Networking #

12:00-12:30

Social Enterprise po polsku - wyniki badania#

Na Facebooku jest już blisko 100 tys. polskich firm, a najwięksi gracze coraz częściej wchodzą w kolejne kanały social media.
- możliwości wykorzystania poszczególnych kanałów social media
- skala wykorzystania ich przez polskie firmy
- najciekawsze praktyki

Jan Zając

Jan Zając

prezes zarządu, Sotrender


12:30-13:00

Business Is Social #

The Social Business is the future of business success. The social Web is changing the way we live and work—and that, in turn, is fundamentally changing our expectations of how we communicate and engage not only with other people, but also with companies and organizations. Facebook fan pages are the new corporate website. Twitter, SMS, and blogs are supplanting email as the go-to marketing channels. Internal social networks are winning out over intranets. But truly Social Enterprises go beyond putting up a Facebook page and responding to customer tweets. Let’s explore the answer to the question, “What is a Social Business?” While cloud computing brought business solutions into the Internet era, the Social Business delivers solutions to companies and service to consumers in entirely new ways that are more in line with our new social Web interactions. It elevates communication both within our companies and between companies and their communities of customers, followers, and partners. It all starts with a customer social profile, in which you go beyond basic contact information to learn about likes and dislikes. Social media gives you a more complete picture of your customers, so you know exactly what they want and expect and can engage at a whole new level. Internally, companies must become social by breaking down barriers and allowing good ideas to come from anywhere in the organization. In the Social Enterprise, it’s easy to stay on top of what’s important to your job and to work more collaboratively and productively with your colleagues. Finally, building a customer social network to connect your company to the broader social Web is critical. You need to understand what people are saying on Twitter, Facebook, YouTube, and other social services, so you can filter what’s important and engage when it’s appropriate.

                                                                                                             prezentacja w jęz. angielskim

Derek Mc Donnell

Derek Mc Donnell

account executive, Salesforce


Blok Crowdsourcing

13:00-13:30

Crowdsourcing w służbie marketingu#

Blok Crowdsourcing

3 poniższe wystąpienia składają sie na blok poświęcony crowdsourcingowi, organizowany we współpracy merytorycznej z MillionYou.com. Rozpocznie się od prezentacji Jana Kasprzyckiego-Rosikonia, wprowadzającej w temat zastosowania crowdsourcingu w komunikacji marketingowej. Następnie Ted Rubin, Chief Social Marketing Officer Collective Bias z Nowego Jorku, opowie korzyściach jakie marka może czerpać ze zbudowania trwałych relacji ze swoimi konsumentami. Na koniec Christopher Lockwood, założyciel generation create, a wcześniej Head of Invention domu mediowego Mindshare z Londynu, wyjaśni, dlaczego social content wypiera tradycyjny model reklamy.

Crowdsourcing wszedł już na stałe do arsenału narzędzi marketerów największych światowych marek, od Google przez Coca Colę po BMW. W Polsce jednak nadal podchodzi się do tej idei z dużą ostrożnością. Jan Kasprzycki-Rosikoń pokaże przykłady jego wykorzystania i wyjaśni, dlaczego crowdsourcing zyskuje tak wielką popularność.

Jan Kasprzycki – Rosikoń

Jan Kasprzycki – Rosikoń

dyrektor zarządzający & partner, MillionYou.com


13:30-14:30

Obiad / Social Networking#

14:30-15:10

Return on Relationship#

If you want to continue to reach your market  in this social media age, as an individual or brand, your marketing needs to focus on building relationships. Return on Relationship™, simply put the value that is accrued by a person or brand due to nurturing a relationship is a critical part of your personal brand. ROI is simple dollars and cents. ROR is the value (both perceived and real) that will accrue over time through connection, loyalty, recommendations and sharing. Discover new ways to build greater intimacy with your followers, clients and friends--how to 'look them in the eyes digitally' and increase trust, loyalty and advocacy.

Ted Rubin przylatuje z Nowego Jorku na zaproszenie MillionYou - partnera merytorycznego bloku crowdsourcing.

prezentacja w jęz. angielskim

Ted Rubin

Ted Rubin

chief social marketing officer, Collective Bias


15:10-15:40

Social Content #

The Social Revolution has changed brand and service marketing forever; the Media are having to face facts about the democratisation of intellectual property and for the first time truly consider 'citizen journalism' as a key component in their content creation process going forward. Brands are seeing people's approach to choice, recommendation, and purchase changing in front of their eyes and dealing with the fact that a social world can ignore and even reject traditional advertising. Based on his experience of making content both as a media owner and for brands, Christopher will talk to us about the changing rules in this space. What content for a new social world looks like. What advertising as we know it will need to become and what we can learn from some of the successes and failures of groundbreaking work that has already been done in key markets. And finally based on a very strong personal belief that 'brands will have to begin to act 'Editorially' (more like editors and curators than advertising copy writers), Christopher will discuss how good editorial content promotes further research and debate and generates conversation. Most advertising on the other hand is a final statement or a closed debate.  To succeed brands must let go of their obsessive levels of control over the creation of perfect advertising and messages and learn to invest equal amounts of time, money and energy into the creation of softer more general interest content that promotes conversation, presents their brand (by association) in a positive light and ticks the right boxes in a crowd-sourced, socially led world.

Christopher Lockwood przylatuje z Londynu na zaproszenie MillionYou - partnera merytorycznego bloku crowdsourcing.                                                                                                        

prezentacja w jęz. angielskim

Christopher Lockwood

Christopher Lockwood

founder generation create, Creative Content Consultancy


15:40-16:10

Kawa / Social networking#

16:10-16:50

Q&A z Tedem Rubinem i Christopherem Lockwoodem prowadzi Jan Kasprzycki-Rosikoń#

Odpowiadający na pytania

Ted Rubin

Ted Rubin

chief social marketing officer, Collective Bias

Christopher Lockwood

Christopher Lockwood

founder generation create, Creative Content Consultancy


Prowadzący

Jan Kasprzycki – Rosikoń

Jan Kasprzycki – Rosikoń

dyrektor zarządzający & partner, MillionYou.com

Jerzy  Łabuda

Jerzy Łabuda

dziennikarz Newsweek.pl i Forbes.pl, Ringier Axel Springer Polska


16:50-17:10

Zakończenie pierwszego dnia konferencji #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


Dzień 2

2012-10-23

09:45-10:00

Powitanie i wprowadzenia do II dnia Konferencji Social Enterprise 2012#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

Marki w serwisach społecznościowych – perspektywy komunikacji#

Serwisy społecznościowe, a w szczególności Facebook, od dawna są przestrzenią działań marketingowych wielu marek – zarówno międzynarodowych, jak i lokalnych. Niewiele jest dużych firm, które zadają sobie jeszcze pytanie, czy tam być. Pytania padają raczej o formę tej obecności oraz o wynikające z niej profity. Co tak naprawdę internauci sądzą o obecności marek w social media? W jaki sposób się do nich odnoszą? Jak wygląda to z perspektywy użytkownika? Na te i inne pytania poszukamy odpowiedzi w najnowszym syndykatowym badaniu IIBR ‘Marki w serwisach społecznościowych'.

Jarosław Kowalski

Jarosław Kowalski

client service manager IIBR

Barbara Krug

Barbara Krug

Business Development Director, IIBR


10:30-11:00

IBM Social Business. Uwierz w biznes społecznościowy #

Współczesny świat jest pełen inteligentnych urządzeń i opleciony gęstą siecią połączeń, a kolejne pokolenia traktują sieciowe kontakty społeczne jak pełnoprawną formę relacji międzyludzkich. Przedsiębiorstwa nie mogą pozostawać obojętne na te zmiany, stojąc u progu nowej ery: ery biznesu społecznościowego. Podobnie jak Internet raz na zawsze odmienił oblicze handlu, integracja sieciowych kontaktów społecznych z procesami korporacyjnymi radykalnie zmieni sposób prowadzenia biznesu. Organizacje, które z powodzeniem wdrożą model biznesu społecznościowego, mają szansę osiągnąć olbrzymie korzyści — takie jak pogłębienie relacji z klientami, zwiększenie efektywności działania i optymalizacja pracy personelu.

Maciej Magierek

Maciej Magierek

collaboration solutions leader, IBM

Marek  Ruciński

Marek Ruciński

Collaboration Solutions, IBM


11:00-11:30

Social Sales – nowa era w sprzedaży#

Upowszechnienie nowych kanałów dotarcia i sposobów komunikacji w przestrzeni socialowej stawia nowe wyzwania przed firmami. Przed działami sprzedaży otwierają się zupełnie nowe możliwości, ale również wyzwania. Jak sprzedawać produkt czy usługę? Jak docierać nowymi kanałami? Jakich środków komunikacji używać? Wreszcie jak liczyć zwrot z inwestycji w dynamicznym świecie social mediów?

Łukasz Misiukanis

Łukasz Misiukanis

dyrektor generalny, prezes zarządu, Socializer


11:30-12:00

Kawa / Social Networking #

12:00-12:30

Pokaż mi markę dla której nie liczy się ilość#

Co sie zmieniło się przez ostatnie 2 lata w strategiach socialowych marek?
Czy hasło jakościowa komunikacja to tylko mit mający na celu sprzedanie usług agencji?
Dlaczego Żebrolajków -oficjalnie piętnowanych-cały czas używają topowe marki w Polsce?
Na czym polega róznica między Call 2 action a nabijaniem lajków?
Czy jakość, która nie wygeneruje zasięgu dla marki jest nadal istotna? Jak wyznaczyć właściwy kierunek na tej jakościowej, a jednak masowej drodze?

Krzysztof  Gagacki

Krzysztof Gagacki

właściciel, Livebrand


12:30-13:00

Ewolucja SMM – Social Enterprise#

Social media zmieniły komunikację marki z odbiorcą. Jednak to tylko jeden z wielu aspektów, na które mają wpływ w firmach. Ich pojawienie się oddziałuje nie tylko na marketing, ale także na core biznesu. Firmy muszą się dziś zmieniać i dostosowywać do nowej rzeczywistości, w której do słowa business należy dopisać jeszcze przedrostek social. Jak się w tym odnajdują?

Jarosław  Bielecki

Jarosław Bielecki

CEO, Mint Media


13:00-13:30

W orkiestrze brzmi lepiej. Duża firma w mediach społecznościowych#

Obecność w social media to z perspektywy dużej firmy poważne wyzwanie związane z koordynacją działań różnych jednostek. Wielu klientów i wiele spraw to także wiele 'punktów styku'. Czy wchodzenie w różne obszary 'społecznościowej' aktywności nie grozi 'rozszczepieniem osobowości' marki? Czy firma może pozwolić sobie na to, by w jej imieniu wypowiadało się kilkadziesiąt osób, a nie jeden oficjalny rzecznik? Czego social media ninja mógłby się nauczyć od Herebrta von Karajana? I co wspólnego z tym wszystkim mają magiczne pierścienie?

Tomasz Sulewski

Tomasz Sulewski

szef strategii i koordynacji mediów społecznościowych, Orange Polska


13:30-14:30

Obiad / Social Networking #

14:30-15:00

Social HR – narzędzie czy zabawka?#

Media społecznościowe to dużo więcej niż Facebook czy Twitter. Organizacje wykorzystują powstające technologie by poprawić współpracę pomiędzy pracownikami, klientami i dostawcami. Wciąż próbujemy odpowiedzieć na pytanie czy platformy społecznościowe to narzędzia wspomagające efektywność zatrudnionych czy czynniki rozpraszające. Czy mogą pomóc przełamać hierarchiczną barierę komunikacyjną w przedsiębiorstwach? Czy uczestnictwo w wewnętrznych dyskusjach i forach podnosi wskaźniki lojalności i satysfakcji pracowników? Dlaczego, mimo doskonałych technologii, niektóre narzędzia się nie sprawdzają? Gdzie są talenty? Czy grupa 50+ to dobry adwokat nowych mediów? Gdzie jest wiedza przedsiębiorstwa  i dlaczego ginie w mailach? Czy narzędzia wewnętrzne takie jak Yammer mogą być alternatywą? Google Authors Rank  - szanse i zagrożenia dla firm, Studia przypadków z Deloitte.

Barbara Czyżowicz-Lorek

Barbara Czyżowicz-Lorek

senior coordinator e-marketing, Deloitte Polska


15:00-15:30

Advergaming w social media. Jak wykorzystać mechanizmy gier tworząc angażujące aplikacje na Facebooka? #

Coraz więcej aplikacji wykorzystuje mechanizmy gier i grywalizacji, by skutecznie przyciągać i zatrzymywać na dłużej użytkowników serwisów społecznościowych. Niezależnie od tego czy tworzymy prosty quiz czy zaawansowaną grę, każda z nich musi zawierać kilka kluczowych elementów, by osiągnąć stawiane przed nią cele. Jak wobec tego stworzyć aplikację, która dostarczy konsumentom rozrywki, a naszej marce zapewni wymierne efekty wizerunkowe i sprzedażowe?

Tomasz Glinka

Tomasz Glinka

współzałożyciel, Hotchili


15:30-16:00

Social collaboration for enterprise based on cloud apps#

Private social networks (like Yammer or Chatter) are becoming standard for small businesses and Enterprise companies. On the other hand, cloud apps are becoming standard for enterprise as well (Dropbox, Google Apps, Salesforce etc). The big issue for the next few years will be how to connect and integrate these cloud services, and make them even more social. In this presentation Jaro will share his company's - BusyFlow vision of the future of the social and cloud for Enterprise and describe social cloud solutions that are presently being developed and will become increasingly pervasive.

                                                                                                      prezentacja w jęz. angielskim

Jaro Šatkevič

Jaro Šatkevič

co-founder, CEO, BusyFlow


16:00-16:20

Optimize your marketing with the right mindset#

Mindset- to badanie przeprowadzone przez instytut badania rynku TNS we współpracy z największym profesjonalnym serwisem społecznościowym Linkedin. Badanie objęło ponad 6000 użytkowników w 12 krajach na świecie. Główne spostrzeżenie z badania to 'użytkownicy spędzają czas na serwisach lifestylowych, ale inwestują czas na serwisach profesjonalnych'. Rozwiniemy to spostrzeżenie, przedstawimy różnice w podejściu użytkowników do mediów społecznościowych – tych lifestylowych i profesjonalnych, opowiemy jak i do czego użytkownicy je  wykorzystują, naświetlimy co chcą osiągnąć i jakie emocje nimi rządzą. Zaproponujemy kilka  sposobów optymalizacji  działań marketingowych w oparciu o powyższą wiedzę - jak trafnie wykorzystać różnice w podejściu do serwisów oraz jak kierować emocjami użytkowników, aby budować głębsze relacje z marką/produktem. Podamy przykłady ciekawych i udanych kampanii np. Citi US, Mercedes UK.

Marcin  Czajka

Marcin Czajka

new business manager, Business Ad Network


16:20-16:30

Zakończenie drugiego dnia konferencji #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl