NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
raport SE 2012 Spot Ted Rubin Spot Łukasz Misiukanis Spot Gagacki Spot Bielecki Spot- Sobieszek Spot - Lockwood Spot Kasprzycki- Rosikoń Spot-McDonnell Spot Raport GIT 2012

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Jarosław  Bielecki

Jarosław Bielecki

CEO, Mint Media

Absolvent SGH i University of Leeds (kierunek International Marketing Management). Przygodę z branżą interaktywną rozpoczynał przed laty w USA i Wielkiej Brytanii. W 2009 roku wrócił do kraju i od tego momentu rozwija agencję Mint Media. Była ona jedną z pierwszych oferujących pakiety mediowe oraz dedykowane aplikacje w oparciu o Facebooka. Początkowo Mint Media pracowała wyłącznie dla największych domów mediowych i agencji interaktywnych. Dziś ma za sobą prawie 500 zrealizowanych projektów i zespół trzydziestu specjalistów, a do jej klientów należą m.in. PKO Bank Polski, Browary Lubelskie, Oasis Tours, Serenada czy FOX International Channels Polska.

Marcin  Czajka

Marcin Czajka

new business manager, Business Ad Network

W Business Ad Network – wiodącej sieci reklamy internetowej w serwisach premium i biznes, która jest wyłącznym partnerem LinkedIn w Polsce odpowiada za Marketing Solutions w Linkedin.com. Od ponad 4 lat związany z mediami społecznościowymi. Wcześniej pracował w Goldenline.pl na stanowisku Business Development Managera. Odpowiadał m.in. za aktywności reklamowe i social mediowe klientów, w tym ich działania Employer Branding. Współpracował z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Równolegle był Business Development Managerem w AdSocial – agencji social media specjalizującej się w działaniach reklamowych w serwisach: Facebook.com, Grupa Pomocni.pl, ZnanyLekarz.pl, Pinterest.com i in. Studiował Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.

Barbara Czyżowicz-Lorek

Barbara Czyżowicz-Lorek

senior coordinator e-marketing, Deloitte Polska

Zaczynała w portalu Student.pl, by następnie zostać sekretarzem redakcji Laboratorium Reportażu UW. Przez kilka lat robiła reklamy telewizyjne, po czym wróciła na internetowe łamy w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. W Deloitte od 2007 roku, początkowo jako redaktor intranetów: Polskiego, Łotewskiego, Estońskiego i Litewskiego, później redaktor zewnętrznych stron internetowych Deloitte (kariery i korporacyjnej). Od podstaw tworzyła kanały społecznościowe Deloitte w Polsce, zarówno korporacyjne jak i employer brandingowe. Posiada rzadką umiejętność przekonywania biznesu do korzystania z nowych narzędzi komunikacji w internecie. Jej ulubione pytanie to 'A jakie słowa kluczowe pod SEO wybrałeś?' Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego SGH i Podyplomowego Studium Zarządzania Firmą SGH. Jak sama przyznaje, nie studia, a doskonała znajomość angielskiego najbardziej pomogły jej w karierze.

Krzysztof  Gagacki

Krzysztof Gagacki

właściciel, Livebrand

Od 2007 prezes grupy kapitałowej G7 Media, spółki zajmującej się tworzeniem nowych przedsięwzięć w branży internetowej. Wydawca jednych z najwiekszych  serwisów interenetowych dla kobiet m.in.: Papilot.pl oraz Boska.pl. Właściciel agencji social media marketingu Livebrand oraz agencji strategicznego doradztwa Livebrand Communications. Absolwent Dawson College w Montrealu. W Polsce pracował w bankowości gdzie zajmował się due diligence.

Tomasz Glinka

Tomasz Glinka

współzałożyciel, Hotchili

W Hotchili odpowiada za koordynację sprzedaży oraz kwestie finansowe i organizacyjne. Z branżą internetową związany od ponad dziesięciu lat. Początkowo pracował w OS3 multimedia, a w kolejnych latach współtworzył firmy specjalizujące się w grach, aplikacjach i mediach społecznościowych. W ramach Grupy ZPR rozwijał agencję AdAction oraz sieć reklamy w grach. W Redefine tworzył dział produkcji Nobagames. Ukończył studia MBA International Marketing Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych. Jest również absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki oraz licznych szkoleń i kursów menedżerskich.

Jan Kasprzycki – Rosikoń

Jan Kasprzycki – Rosikoń

dyrektor zarządzający & partner, MillionYou.com

Ukończył studia w SGH oraz Oxford Brookes, doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w strukturach marketingowych The World Bank Group w Waszyngtonie i w grupie Reel Elsevier (Harcourt). Następnie przez pięć lat pracował w Londynie dla Grupy Pearson (Longman, Penguin, Dorling Kindersly, Financial Times). Odpowiedzialny był za departament zajmujący się sprzedażą kontentu do krajów Azji, Europy, Bliskiego Wschodu i obu Ameryk, gdzie osiągnął średni wzrost o 25% rocznie. Po powrocie do Polski, współtworzył i zarządza klasterem skupiającym freelancerów z branż kreatywnych Creative Hub Group. Równocześnie zaangażowany jest w MillionYou.com – platformę crowdsourcingową tworzącą niekonwencjonalne kampanie reklamowe. Prywatnie, jest pasjonatem lotnictwa i pilotem samolotowym oraz miłośnikiem odkrywania kultur, obyczajów i religii.

Jarosław Kowalski

Jarosław Kowalski

client service manager IIBR

Absolwent Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Z badaniami marketingowymi związany od 10 lat. Specjalizuje się w badaniach komunikacji i mediów, gdzie wykorzystuje doświadczenie zdobyte w TNS OBOP i Gemius. Obecnie pracuje nad nowymi produktami badawczymi oraz doradza Klientom.

Barbara Krug

Barbara Krug

Business Development Director, IIBR

Dr matematyki, Business Development Director w IIBR, poprzednio zarządzała Działem Ipsos Marketing skupiającym wszystkie badania poza komunikacją. Doświadczenia badawcze zdobywała również w Millward Brown. Obecnie zajmuje się rozwojem i propagowaniem badań online.

 

 

 

 

Christopher Lockwood

Christopher Lockwood

founder generation create, Creative Content Consultancy

Branded content specialist, World-class Magazine, Digital and Mobile Publisher, Media Entrepreneur & Creative Business Consultant.
2012 Founder Generation Create - Creative Content Consultancy.
2010 Partner, Head of Invention (Creative Director) Mindshare UK.
Branded content, multi-channel engagement programmes, large scale media partnerships, social strategy and campaign management
2006 Founder Creative and Publishing Director Distill Magazine.
The best of the International fashion & style press - Revolutionary 'style mag' editorial aggregator for print and iPhone.
2006 Founder, Managing Director Craft Publishing
Extremely high quality, design-focussed customer magazine and book publishing
2004 Founder/Director Artful Consulting
Business development consultancy for Creative businesses in London, Stockholm, NYC
2002 Worldwide Publisher Wallpaper* Magazine
1999 Group Advertising Director Dazed & Confused Magazine and Another Magazine
He is also a prolific fine artist, illustrator and photographer in his spare time

Christopher Lockwood przylatuje z Londynu na zaproszenie MillionYou - partnera merytorycznego bloku crowdsourcing.

Jerzy  Łabuda

Jerzy Łabuda

dziennikarz Newsweek.pl i Forbes.pl, Ringier Axel Springer Polska

Dziennikarz zajmujący się technologiami w Newsweek.pl, Forbes.pl. Opisuje zarówno biznesową, jak i społeczną stronę nowych technologii. Obserwator języka i filozofii nauki. Zaczynał w IDG tworząc magazyny Macworld, Digit, Publish, był redaktorem naczelnym miesięcznika Kino Domowe. W Ringier Axel Springer stworzył magazyn Komputer Świat Ekspert. Komentuje bieżące wydarzenia ze świata technologii w wielu mainstreamowych mediach.

Konrad  Magdziarz

Konrad Magdziarz

managing consultant, TNS Polska

W 2003 roku ukończył Socjologię w katedrze Metod i Technik Badań Społecznych na Uniwersytecie Łódzkim. Przez następne lata pracował jako badacz w TNS Polska (dawnej TNS OBOP), gdzie specjalizował się w badaniu rynku teleinformatycznego. W kwietniu 2006 zmienił front i rozpoczął pracę w spółce Netia S.A. jako Kierownik Projektów, wdrażając szereg rozwiązań i usług związanych z internetem. Od 2011 roku znów w TNS Polska, gdzie rozszerza portfel rozwiązań badawczych opartych o internet  i nowe technologie. Prywatnie odpoczywa od technologicznego pędu, pielęgnując małomiasteczkowe życie rodzinne.

Maciej Magierek

Maciej Magierek

collaboration solutions leader, IBM

Rozpoczął swoją karierę zawodową w firmie IBM w roku 2003 gdzie dołączył do zespołu IBM Lotus Software, platformy, która jest standardem pracy grupowej i wymiany informacji w ogromnej liczbie przedsiębiorstw na całym świecie. Jest najbardziej doświadczonym specjalistą IBM Collaboration Solutions w Polsce i nikt nie ma większej wiedzy w temacie - Social Business.

Derek Mc Donnell

Derek Mc Donnell

account executive, Salesforce

In 2011 after almost 15 years in the ICT market He joined salesforce.com – voted the world’s most innovative company for the 2nd year in a row by Forbes. Delivering industry leading solutions across Central & Eastern Europe enabling social networks that have completely changed the conversation between companies and their customers. In 1998 he graduated from the University of Limerick, Ireland with a B.Tech honors degree in Information Technology & Telecommunications. Working at Lucent Technologies Microelectronics Group in Munich, Germany he was responsible for Business Applications for Southern Europe. In 2000 he joined TIBCO Software. During his time with TIBCO he held various positions in professional consulting, presales and sales. He has worked with numerous customers all over central & Eastern Europe. In 2006 he took on the task of establishing and running TIBCO Software in Russia.

Today at salesforce.com he’s helping companies succeed by embracing the social business transformation through cloud computing technologies.

Anna Miotk

Anna Miotk

dyrektor rozwoju biznesu, NewsPoint

Odpowiada za rozwiązania NewsPoint i NewsPoint Social Media oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych -  w grudniu 2010 r. na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego obroniła rozprawę doktorską 'Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce'. Jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Gdańskiego. Wykłada na Podyplomowych Studiach PR w SWPS na Wydziale Zamiejscowym w Sopocie, prowadzi szkolenia dotyczące komunikacji w internecie i badań w public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga na temat badań w PR: http://www.annamiotk.pl

Łukasz Misiukanis

Łukasz Misiukanis

dyrektor generalny, prezes zarządu, Socializer

Wcześniej przez 8 lat związany z Synerway S.A., której był założycielem i wieloletnim wiceprezesem (firma specjalizuje się w budowaniu kampanii e-marketingowych oraz dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla branży turystycznej). W międzyczasem założyciel i pomysłodawca wielu firm w Polsce i zagranicą. Zawodowo interesuje się wszystkim, co jest związane z e-commerce, rozwojem Internetu oraz mediami społecznościowymi. Członek Mensy, uzależniony od Facebooka, miłośnik włoskich sportowych samochodów, skoczek spadochronowy, w trakcie kursu pilotażu, uwielbia prędkość i wysokość.

Ted Rubin

Ted Rubin

chief social marketing officer, Collective Bias

Ted jest wiodącym specjalistą ds. strategii w social marketingu. W 2009 r. stworzył termin ROR: Return on Relationship™, który ma fundamentalne znaczenie przy budowaniu zaangażowanej, wielomilionowej społeczności, której członkowie są aktywnymi propagatorami marki. Taką społeczność stworzył m.in. dla e.l.f. Cosmetics jako Chief Marketing Officer w latach 2008 – 2010 I dla OpenSky, gdzie do końca kwietnia 2011 sprawował funkcję Chief Social Marketing Officer. 1 maja 2011 Ted zakończył pracę w OpenSky i przyjął pozycję Chief Social Marketing Officer w Collective Bias, firmie, z którą współpracował od czasu jej założenia przez Johna Andrews, którego poznał przez społeczność blogerów, będąc jeszcze szefem działu Emerging Media w Walmart. Ted należy do zespołu doradców następujących firm: Blue Calypso, Chinoki, Crownsourcing Week, OpenSky, SheSpeaks, i Zuberance. W środowisku specjalistów od social media Ted znany jest  z entuzjastycznego I energetycznego podejścia do ludzi. Ted jest najintensywniej śledzonym CMO na Twitterze i posiada jedną z najszerszych sieci kontaktów wśród social marketerów. Podstawą jego filozofii jest ROR…It’s All About Relationships!

Ted Rubin przylatuje z Nowego Jorku na zaproszenie MillionYou - partnera merytorycznego bloku crowdsourcing.


Marek  Ruciński

Marek Ruciński

Collaboration Solutions, IBM

Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Elektronika i Informatyk w Medycynie. Przygodę z branżą IT rozpoczął w firmie IBM w sierpniu 2011 roku. Od marca 2012 roku reprezentuje rozwiązania IBM Collaboration Solutions promując biznes społecznościowy w Polsce. Zamiłowanie do koszykówki, w której bardziej liczy się zespół niż indywidualne umiejętności, przełożył na grunt służbowy pomagając przedsiębiorstwom w obszarach komunikacji wewnętrznej i pracy zespołowej.

Jaro Šatkevič

Jaro Šatkevič

co-founder, CEO, BusyFlow

He is co-founder and CEO of BusyFlow - collaborative app that integrates cloud-based services (like dropbox, basecamp and google calendar) into a single interface. Also he is the organizer of the Lithuanian BarCamp events and active Lithuanian startup community member and referrer at HackFwd (hackfwd.com).
Over the past several years, has been building his own companies. In 2008, he was co-founder of the event sharing platform Toostis (toostis.com). In 2009, established a software consulting company Nous Ltd.(nous.lt) and since 2010 he was actively developing Ututi (ututi.com) - a platform for creating private academic social networks.

Krzysztof Sobieszek

Krzysztof Sobieszek

pełnomocnik zarządu ds. badań, Nasza Klasa

Konsultant związany z branżą nowych mediów i e-marketingu. Od 2010 członek zarządu IAB Polska. Przez wiele lat pracował w dziale mediów interaktywnych w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo. Odpowiadał również za  innowacje w mediach cyfrowych i komunikacji online. Od 2009 roku związany z Naszą Klasą gdzie zarządza sektorem data oraz badań. Bezpośrednio odpowiada za pracę zespołów: hurtowni danych, wewnętrznych badań i analiz marketingowych oraz agencję badań rynkowych Research.NK działającą w ramach spółki. Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Prelegent licznych szkoleń i seminariów. Wykładowca tematyki związanej z mediami cyfrowymi i marketingiem społecznościowym na kursach Management, Akademia Strategicznego Przywództwa oraz Akademia Innowacji organizowanych przez ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Zainteresowania badawcze skupia na wpływie rozwoju technologii na ludzi i biznes. Absolwent politologii i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, niepoprawny optymista co do ukończenia doktoratu o nowych mediach. Wolne chwile poświęca na bieganie, pływanie lub wiosłowanie.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Tomasz Sulewski

Tomasz Sulewski

szef strategii i koordynacji mediów społecznościowych, Orange Polska

Wcześniej m.in. koordynator działań społecznościowych w Departamencie PR Grupy TP. W latach 2007 - 2009 zastępca dyrektora ds. programowych w Centrum Myśli Jana Pawła II, odpowiedzialny m.in. za politykę komunikacyjną i strategię tej instytucji samorządowej. Od 2001 trener organizacji pozarządowych w zakresie zarządzania, pozyskiwania finansów i budowania wizerunku organizacji. W latach 2006 - 2008 członek zarządu ZHR odpowiedzialny za politykę komunikacyjną i rzecznik prasowy organizacji. Prowadzi w Radiu Wnet autorską audycję 'Ponad poziomem'.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Jan Zając

Jan Zając

prezes zarządu, Sotrender

Badacz Internetu, zwłaszcza social media. Współtwórca Sotrendera (niegdyś Fanpage Trender;, http://www.sotrender.com), narzędzia wspierającego marketingu na Facebooku używanego w kilkunastu krajach. Prezes Zarządu firmy badawczo-doradczej SmartNet Research&Solutions (www.snrs.pl ). Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i Uniwersytetu w Leuven. Autor kilkunastu publikacji naukowych na temat psychologii Internetu i prowadzenia badań w sieci. Ostatnio zajmuje się przede wszystkim mediami społecznościowymi (social media) i ich pomiarem. Prowadzi szkolenia z marketingu i badań w social media, m.in. dla Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także zajęcia na studiach dziennych i podyplomowych m.in. na Wydziale Psychologii i w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, w Collegium Civitas, WSE im. Tischnera i w Szkole Głównej Handlowej. Pracę naukową łączy z badaniami dla biznesu.